Dikkels gestèlde vraoge
Vragen over Dokmardeurs
-
Gegevens wijzigen
Als dokmardeur kun je zelf je gegevens wijzigen via https://dokmardeurs.kruikenstad.nl/. Na het invullen van je e-mailadres klik je op verzenden en ontvang je een mail om je gegevens aan te vullen.
-
Niet eerder ingelogd of wachtwoord vergeten?
Klik hier en voer je e-mailadres in. Je ontvangt een link via je e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Tip bij inloggen: Je e-mailadres is je gebruikersnaam.
Vragen over Kòrtjes
-
Digitale wachtrij
Om drukte op de shop te beheersen tijdens piekmomenten (bijvoorbeeld als een zeer gewild kaartje live gaat), hebben we een digitale wachtrij ingesteld. Bij te grote drukte worden nieuwe bezoekers eerst in de wachtrij gezet en als er weer ruimte komt, word je toegelaten op de webshop. Herhaaldelijk terugkomen of refreshen heeft geen zin, je komt dan weer achteraan de rij uit.
-
Niet eerder ingelogd of wachtwoord vergeten?
Klik hier en voer je e-mailadres in. Je ontvangt een link via je e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Tip bij inloggen: Je e-mailadres is je gebruikersnaam.
-
Ik ben m'n ticket vergeten, en nu?
De tickets worden digitaal verstrekt, print deze altijd uit. Ben je de ticket vergeten? Probeer met je telefoon aan de deur te scannen. Echter, dit werkt niet altijd!Uitsluitend een gescand ticket geldt als toegangsbewijs tot het evenement. Dus zonder ticket geen toegang.
-
Het betalen is niet gelukt, hoe krijg ik nu alsnog mijn tickets?
Als het ligt aan je creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kan je contact opnemen met onze helpdesk via webshop@kruikenstad.nl.
-
Ik heb geen tickets in m'n mail ontvangen
In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw entreebewijzen te printen in de junkmail map van je mailprogramma. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijk in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat je een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via webshop@kruikenstad.nl.
-
Hoe zit het met mindervalide / rolstoeltoegankelijkheid?
Dit verschilt per evenement. De meeste locaties zijn perfect toegankelijk. Weet je het niet zeker of kom je er niet uit op de website van de locatie zelf? Neem dan vooral even contact op. We denken graag mee
-
Zijn tickets te combineren?
Dat verschilt per evenement. Kijk daarvoor bij "Veul vur wènnig".
-
Kan ik kaartjes in een winkel kopen?
Dit verschilt per evenement. Kijk even op de pagina van het evenement zelf, daar staat duidelijk of en waar je tickets nog meer kan kopen.
-
Wanneer krijg ik mijn tickets in huis?
Direct! De tickets zitten binnen vijf minuten in je mailbox. Zorg dat je deze meeneemt naar de feestlocatie, dan kunnen we aan de deur je ticket scannen.
-
Kan ik tickets retour sturen?
Wij kunnen geen tickets terugnemen. Je kunt je ticket bijvoorbeeld via Ticketswap aanbieden aan andere geïnteresseerden.
-
Kan ik tickets voor het Kruikenconcert hier kopen?
Nee helaas, het Kruikenconcert heeft maar een beperkt aantal plaatsen. Hoe en waar je deze tickets kan kopen, worden via de nieuwsbrief aan sponsoren en dokmardeurs als eerst bekend gemaakt. Als er dan nog tickets over zijn, dan gaan ze in de vrije verkoop. Afgelopen jaren is dit helaas niet voorgekomen.
Vragen over Kruikenconcert
-
Niet eerder ingelogd of wachtwoord vergeten?
Klik hier en voer je e-mailadres in. Je ontvangt een link via je e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Tip bij inloggen: Je e-mailadres is je gebruikersnaam.
-
Wijzigen dokmardeurspakket
Dit is mogelijk, mail hiervoor naar dokmardeur@kruikenstad.nl
-
Placering
De placering in 013 wordt nog nader bekend gemaakt. Hierover wordt je op de website spoedig verder geïnformeerd: https://www.kruikenstad.nl/hoe-bestel-ik-kaartjes-voor-het-kruikenconcert
-
Inloggegevens niet ontvangen voor bestellen KruikenConcert
Je kunt inloggen met je mailadres als gebruikersnaam, via: https://webshop.kruikenstad.nl/mijn-account/
Vragen over Spullekes
-
Niet eerder ingelogd of wachtwoord vergeten?
Klik hier en voer je e-mailadres in. Je ontvangt een link via je e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Tip bij inloggen: Je e-mailadres is je gebruikersnaam.
-
Het betalen is niet gelukt, hoe krijg ik nu alsnog mijn spullekes?
Als het ligt aan je creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kan je contact opnemen met onze helpdesk via webshop@kruikenstad.nl
-
Kan ik spullen passen of proberen?
Nee, het is one size fits all. Behalve kinderen, die hebben een eigen "one size fits all" maat. Wil je toch even kijken hoe iets eruit ziet of dat het past? Kom dan naar een verkooppunt, daar kan je 'm uitgebreid proberen.
-
Kruikje kwijt?
Ben je een kruikje van je dokmardeursketting kwijt/kapot, mail dan even naar dokmardeur@kruikenstad.nl
-
Kan ik op factuur betalen?
Nee helaas, dit is enkel voor sponsoren.
-
Op welke manieren kan ik betalen?
De webshop maakt enkel gebruik van iDeal. Wil je contant betalen? Dan zal je even naar een van de verkooppunten moeten.
-
Wanneer krijg ik mijn spullekes in huis?
Je bestelling wordt altijd binnen een week verstuurd via PostNL. Zij zullen je pakketje dan bezorgen. Let op: je krijgt een track & trace! We zijn helaas geen Bol.com, dus we kunnen niet dezelfde snelheid leveren, graag je begrip voor onze vrijwilligersorganisatie.
-
Kan ik spullekes retour sturen?
Ja dat kan, maar alleen nadat je ze hebt aangemeld bij de Carnavalsstichting en je een bevestiging hiervan hebt gekregen. Omdat we een vrijwilligersorganisatie zijn, vragen we enig geduld op reactie. In de volgende situaties kunnen we ze de spullen niet retour nemen: De spullen zijn...
- Beschadigd
- Gebruikt
- Verlopen (een jaarmotto kan je na het seizoen niet meer inleveren)